Met SEA campagnes meer inschrijvingen en sollicitaties

Werkis is één van de grootste uitzendbureau’s in Noord- en Oost-Nederland. Met 11 vestigingen helpen zij werkzoekenden aan hun ideale baan. Brainpink implementeerde een effectieve SEA strategie om meer sollicitanten en inschrijvingen voor Werkis te realiseren. Dagelijks optimaliseren we campagens om zoveel mogelijk conversies binnen te halen tegen zo laag mogelijke kosten.

Search campagnes

Met behulp van diverse search campagnes zorgen wij ervoor dat werkzoekenden Werkis gemakkelijk kunnen vinden als ze een baan zoeken. Dit deden we door onder andere (1) effectieve responsieve zoekadvertenties en (2) geoptimaliseerde advertentiegroepen.

Dynamische remarketing

Met behulp van een dynamische (display) remmarketing campagne zorgen we ervoor dat werkzoekenden die hun sollicitatieproces niet (konden) afmaken opnieuw worden getarget met hun voorkeursvacature. Dit deden we door (1) implementatie van een jobfeed en (2) retargeting campagnes opzetten met display.

Performance max

We maken optimaal gebruik van de Performance Max functionaliteit, waarbij we dankzij een job feed veel sollicitanten en inschrijvingen binnenhalen bij Werkis. Dit deden we door (1) effectieve en geoptimaliseerde asset groups en (2) implementatie van sterke doelgroepsignalen.

Wat is er bereikt?

3500

Sollicitaties

1200

Inschrijvingen

900

CV generaties

Wat was de uitdaging?

Werkis is één van de eerste klanten die wij als Brainpink mochten bedienen. We zijn vanaf het begin betrokken geweest bij het ontwikkelen van het merk Werkis. Dankzij een sterke samenwerking met Werkis hebben we met behulp van SEA het aantal sollicitanten en inschrijvingen door de jaren heen steeds meer kunnen verhogen. Daarbij hebben we onze inzichten gebruikt om de kosten per conversie zo laag mogelijk te krijgen.

Relevante succesverhalen

Skills CV
Partners 3

15.000

gebruikers

15.000+ gebruikers voor een nieuw platform

SkillsCV, een nieuw HR-platform, zocht een vliegende start voor hun gloednieuwe app. We ontwikkelden een strategie en zorgden voor meer dan 15.000+ gebruikers voor hun nieuwe app.

Bekijk resultaat
IMG 5858
CODEDETA logo FC

522

werkzoekenden

500+ sollicitanten voor openstaande vacatures

Code Deta stond voor de uitdaging om nieuwe kandidaten te vinden. Met gerichte campagnes plaatsten we meerdere kandidaten succesvol bij opdrachtgevers.

Bekijk resultaat
BP 07146 3
Generatie morgen logo FC

115

Leads

115+ leads voor de nieuwe HR whitepaper

Voor Generatie Morgen hebben we een gerichte campagne ontwikkeld die meer dan 100 kwalitatieve leads opleverde voor hun whitepaper 'Future-Fit HR'.

Bekijk resultaat
Boerenbed Website
Boerenbed Logo

115

website

Boerenbed website

Over Boerenbed Steeds meer mensen verlangen naar een simpeler leven, ver weg van eindeloze to do lijsten, opdringere afleiders en eindeloze verplichtingen. BoerenBed biedt hun gasten een simpele way-of-life en ontdek je precies wa een boer doet: het leven op de boerderie. Gewoon voor een weekend of een weekje. BoerenBed biedt mooie tenthuisjes aan bij de boer, midden in de natuur.  

Bekijk resultaat
Werkis website
Werkis logo

115

website

Werkis: iedereen verdient het om passend werk te doen 

Vanuit de overtuiging “iedereen verdient het om passend werk te doen” vroeg Werkis ons een nieuwe website te maken. Werkis is al sinds 2008 een toonaangevende arbeidsintermediair, onderscheidend doordat ze hun werk écht goed willen doen. 

Bekijk resultaat
Cases
Logo Uniekdak

600+

dakinspecties

600+ nieuwe leads voor dakinspecties 

Met 30 jaar vakmanschap in dakbedekking, zet Uniekdak vol in op digitale groei en leadgeneratie, zelfs in een concurrerende markt. Samen gingen we deze uitdaging aan en behaalden meer dan 600+ leads voor een dakinspectie.

Bekijk resultaat
Cases 2
Logo SOMA

43+

Leads

Doelgerichte Social Ads: 43 leads

SOMA Bedrijfsopleidingen, een specialist in de infrasector en verticaal transport, stond voor de uitdaging om het imago van bedrijfsopleidingen een frisse, moderne make-over te geven en hun digitale marketingstrategie te versterken. Tijd om die bouwhelmen af te stoffen en de wereld te laten zien wie ze echt zijn.

Bekijk resultaat
VDS
Brainpink x van der Sluis

40+

Gekwalificeerde sollicitanten

Zo vonden wij honkvaste vakmensen

Van der Sluis, koploper in installatietechniek, constructie en agrarische oplossingen, wilde de beste vakmensen aantrekken om hun diensten te blijven garanderen. Wij gingen voor ze op zoek naast deze toppers.

Bekijk resultaat
Schermafbeelding 2024 12 31 om 11 55 45
Cropped Bos Bedden 45 jaar

100%

afspraken

Meer showroom bezoekers en online afspraken

Hoe krijg je meer bezoekers naar jouw showroom? En hoe motiveer je gebruikers om een afspraak te maken op de website? Wij hielpen Bos Bedden met SEA en Social Media campagnes.

Bekijk resultaat
Nick CRO
Werkis logo

3500

sollicitanten

Meer sollicitanten en inschrijvingen

Hoe zorg je voor meer sollicitaties op je vacatures? En hoe krijg je meer inschrijvingen als uitzendbureau? Door inzet van SEA campagnes hielpen wij Werkis met groeien.

Bekijk resultaat
.
Jeroen uitgeknipt

Ook online succes behalen met jouw bedrijf?

Plan jouw gratis adviesgesprek en laat vandaag je resultaten nog verbeteren!

Plan je gratis adviesgesprek