Hoe kunnen we je helpen? Neem contact op
Brainpink Digital werd ingeschakeld om SOMA Bedrijfsopleidingen te helpen een breder publiek te bereiken en hun marktpositie te verbeteren. Door nauwgezette doelgroepsegmentatie en een strategische marketingaanpak, zagen we een aanzienlijke groei in bereik, engagement en zichtbaarheid. SOMA staat nu steviger in de markt dan ooit.
Online marketing strategie
Onze aanpak? Een op maat gemaakte Social Ads-campagne, specifiek gericht op professionals in de civiele technologie en werktuigbouwkunde. Dit was geen standaardoplossing, maar een zorgvuldig ontworpen campagne die direct inspeelde op de behoeften van deze complex te targeten doelgroep.
Nieuwe slogan
In samenwerking met De Positie ontwikkelden we een nieuwe slogan die het moderne imago van SOMA weerspiegelt: ‘Kan dat SOMA?’. Deze slogan speelt in op de kracht van het merk en is prominent aanwezig in de advertenties.
Social Ads
We gebruikten gedetailleerde doelgroepsegmentaties met daarbij pakkende teksten die inspireren of informeren én visueel aantrekkelijk zijn. Hierdoor hebben we niet alleen de zichtbaarheid van SOMA vergroot, maar ook effectief ingespeeld op de specifieke interesses van de doelgroep. Resultaten die voor zich spreken.
Wat is er bereikt?
43
studenten
€18,09
Gemiddelde kosten per lead
102.902
Bereikt publiek
SOMA wilde hun merkbekendheid vergroten en meer inschrijvingen realiseren voor hun opleidingen. De uitdaging was echter groot, gezien de diversiteit van de doelgroep, die vaak niet actief is op LinkedIn en uiteenlopende interesses heeft. Dankzij onze gerichte aanpak wisten we deze uitdaging om te zetten in succes.
Bij Brainpink Digital geloven we in de kracht van gerichte en strategische marketing. De samenwerking met SOMA Bedrijfsopleidingen is een perfect voorbeeld van hoe een op maat gemaakte aanpak kan leiden tot verhoogde zichtbaarheid en een sterkere marktpositie.
15.000
gebruikers
SkillsCV, een nieuw HR-platform, zocht een vliegende start voor hun gloednieuwe app. We ontwikkelden een strategie en zorgden voor meer dan 15.000+ gebruikers voor hun nieuwe app.
522
werkzoekenden
Code Deta stond voor de uitdaging om nieuwe kandidaten te vinden. Met gerichte campagnes plaatsten we meerdere kandidaten succesvol bij opdrachtgevers.
115
Leads
Voor Generatie Morgen hebben we een gerichte campagne ontwikkeld die meer dan 100 kwalitatieve leads opleverde voor hun whitepaper 'Future-Fit HR'.
600+
dakinspecties
Met 30 jaar vakmanschap in dakbedekking, zet Uniekdak vol in op digitale groei en leadgeneratie, zelfs in een concurrerende markt. Samen gingen we deze uitdaging aan en behaalden meer dan 600+ leads voor een dakinspectie.
43+
Leads
SOMA Bedrijfsopleidingen, een specialist in de infrasector en verticaal transport, stond voor de uitdaging om het imago van bedrijfsopleidingen een frisse, moderne make-over te geven en hun digitale marketingstrategie te versterken. Tijd om die bouwhelmen af te stoffen en de wereld te laten zien wie ze echt zijn.
40+
Gekwalificeerde sollicitanten
Van der Sluis, koploper in installatietechniek, constructie en agrarische oplossingen, wilde de beste vakmensen aantrekken om hun diensten te blijven garanderen. Wij gingen voor ze op zoek naast deze toppers.
Plan jouw gratis adviesgesprek en laat vandaag je resultaten nog verbeteren!
Gratis Adviesgesprek