Van strategie naar 

SkillsCV, een nieuw platform in de HR technologie, wilde een kickstart met hun gloednieuwe app. Met een scherpe focus op datagedreven strategieën, was het doel om meer dan gebruikers te werven tegen een kosteneffectief tarief. En dat is gelukt!

Online marketing strategie

Voor ons start een samenwerking altijd met een strategie. Hiermee krijgen we diep inzicht in de behoeften, motivaties en pijnpunten van de doelgroep. Dit is de basis van de strategie die we daarna ontwikkelen. We zien in de resultaten dat een diep begrip van de (klant van de) klant leidt tot effectievere campagnes.

Content Marketing

We ontwikkelenden content voor iedere fase van de online marketing funnel, zodat er naast daadwerkelijke gebruikers gefocust wordt op het bekend maken van het merk SkillsCV.

Zoekmachineoptimalisatie (SEO

Optimalisatie van de website voor betere zichtbaarheid in zoekmachine resultaten. Hierbij werd, aansluitend op content marketing, ook gericht op het technisch optimaliseren van de website en het verkrijgen van links.

Pay-Per-Click (PPC)

Gerichte advertentiecampagnes op platforms zoals Google Ads en sociale media.

Email marketing

Gebruik van gepersonaliseerde e-mailcampagnes om leads te converteren.

A/B testen

Continu testen van verschillende elementen om de effectiviteit van de campagnes te maximaliseren.

Socialads
Image 1
Bannerimage

Wat is er bereikt?

15.000

Gebruikers

€4,55

Kosten per nieuwe gebruiker

58.1%

Verhoogde engagement

Wat was de uitdaging?

De primaire uitdaging was het aantrekken van nieuwe gebruikers naar het SkillsCV-platform in een concurrerende markt. Met een vastgesteld doel van 15.000 nieuwe gebruikers, was het cruciaal om een kosten-efficiënte strategie te implementeren die zowel aantrekkelijk als meetbaar zou zijn.

Het resultaat

SkillsCV, een nieuw platform in de HR technologie, wilde een kickstart met hun gloednieuwe app. Met een scherpe focus op datagedreven strategieën, was het doel om meer dan gebruikers te werven tegen een kosteneffectief tarief. En dat is gelukt!

Relevante succesverhalen

C
Skills CV
Partners 3

15.000

gebruikers

15.000+ gebruikers voor het nieuwe platform

Skillscv, een nieuw HR-platform, zocht een vliegende start voor hun gloednieuwe app. We ontwikkelden een strategie en zorgden voor meer dan 15.000 gebruikers.

Bekijk resultaat
IMG 5858
CODEDETA logo FC

522

werkzoekenden

Code Deta: 500+ sollicitanten voor openstaande vacatures

Code Deta stond voor de uitdaging om nieuwe kandidaten te vinden. Met gerichte campagnes plaatsten we meerdere kandidaten succesvol bij opdrachtgevers.

Bekijk resultaat
BP 07146 3
Generatie morgen logo FC

115

Leads

115+ leads voor de nieuwe HR whitepaper

Voor Generatie Morgen hebben we een gerichte campagne ontwikkeld die meer dan 100 kwalitatieve leads opleverde voor hun whitepaper 'Future-Fit HR'.

Bekijk resultaat
Cases
Logo Uniekdak

600+

dakinspecties

600+ nieuwe leads voor dakinspecties 

Met 30 jaar vakmanschap in dakbedekking, zet Uniekdak vol in op digitale groei en leadgeneratie, zelfs in een concurrerende markt. Samen gingen we deze uitdaging aan en behaalden meer dan 600+ leads voor een dakinspectie.

Bekijk resultaat
Cases 2
Logo SOMA

43+

Leads

Doelgerichte Social Ads: 43 leads

SOMA Bedrijfsopleidingen, een specialist in de infrasector en verticaal transport, stond voor de uitdaging om het imago van bedrijfsopleidingen een frisse, moderne make-over te geven en hun digitale marketingstrategie te versterken. Tijd om die bouwhelmen af te stoffen en de wereld te laten zien wie ze echt zijn.

Bekijk resultaat
VDS
Brainpink x van der Sluis

40+

Gekwalificeerde sollicitanten

Zo vonden wij honkvaste vakmensen

Van der Sluis, koploper in installatietechniek, constructie en agrarische oplossingen, wilde de beste vakmensen aantrekken om hun diensten te blijven garanderen. Wij gingen voor ze op zoek naast deze toppers.

Bekijk resultaat
.
Jeroen uitgeknipt

Ook succes behalen met jouw bedrijf?

Plan jouw gratis adviesgesprek en laat vandaag je resultaten nog verbeteren!

Gratis Adviesgesprek