Hoe kunnen we je helpen? Neem contact op
Bos Bedden is een beddenspeciaalzaak met vestigingen in Nieuwleusen en Nijverdal (Overijssel). Met merken als Auping, Avek, Eastborn, Mline en Kayori helpen de adviseurs van Bos Bedden klanten aan hun ideale bed. Bij Bos Bedden luisteren de medewerkers naar het echte verhaal van de klant en zorgen ze dat er een passend advies op tafel komt.
Online Marketing Strategie
De samenwerking met Bos Bedden startte met een onderzoek naar de huidige marketing kanalen. Samen met de speciaalzaak keken we hoe de huidige klantreis eruit ziet en waar het geoptimaliseerd kan worden. Dit resulteerde in een hands-on strategie.
Zoekmachine Adverteren (SEA)
Meer afspraken via de website, meer bezoekers in de showrooms. Dat is waarop we de SEA campagnes optimaliseerden.
Social Media Adverteren
Meer zichtbaarheid creëeren, en meer mensen naar de winkel krijgen. Dat was het uitgangspunt voor de social media campagnes.
Wat is er bereikt?
1600
Winkelbezoekers
€9,90
Gemiddelde CPA
4.33%
conversiepercentage
Om het aantal bezoekers naar de winkel te verhogen, wilde Bos Bedden meer uit haar online marketing kanalen halen. Er waren campagnes ingericht, maar een kritische blik liet zien dat er veel winst te behalen viel.
Brainpink ontwikkelde een online marketing strategie waar uit kwam dat er voor zowel de social media campagnes als SEA campagnes potentie lag om meer bezoekers naar de winkel te halen. Door inzet van online marketing campagnes wisten we het aantal afspraken dat via de website gemaakt te verdubbelen. Ook werden succesvolle campagnes ingericht voor het binnenhalen van winkelbezoekers.
15.000
gebruikers
SkillsCV, een nieuw HR-platform, zocht een vliegende start voor hun gloednieuwe app. We ontwikkelden een strategie en zorgden voor meer dan 15.000+ gebruikers voor hun nieuwe app.
522
werkzoekenden
Code Deta stond voor de uitdaging om nieuwe kandidaten te vinden. Met gerichte campagnes plaatsten we meerdere kandidaten succesvol bij opdrachtgevers.
115
Leads
Voor Generatie Morgen hebben we een gerichte campagne ontwikkeld die meer dan 100 kwalitatieve leads opleverde voor hun whitepaper 'Future-Fit HR'.
115
website
Over Boerenbed Steeds meer mensen verlangen naar een simpeler leven, ver weg van eindeloze to do lijsten, opdringere afleiders en eindeloze verplichtingen. BoerenBed biedt hun gasten een simpele way-of-life en ontdek je precies wa een boer doet: het leven op de boerderie. Gewoon voor een weekend of een weekje. BoerenBed biedt mooie tenthuisjes aan bij de boer, midden in de natuur.
115
website
Vanuit de overtuiging “iedereen verdient het om passend werk te doen” vroeg Werkis ons een nieuwe website te maken. Werkis is al sinds 2008 een toonaangevende arbeidsintermediair, onderscheidend doordat ze hun werk écht goed willen doen.
600+
dakinspecties
Met 30 jaar vakmanschap in dakbedekking, zet Uniekdak vol in op digitale groei en leadgeneratie, zelfs in een concurrerende markt. Samen gingen we deze uitdaging aan en behaalden meer dan 600+ leads voor een dakinspectie.
43+
Leads
SOMA Bedrijfsopleidingen, een specialist in de infrasector en verticaal transport, stond voor de uitdaging om het imago van bedrijfsopleidingen een frisse, moderne make-over te geven en hun digitale marketingstrategie te versterken. Tijd om die bouwhelmen af te stoffen en de wereld te laten zien wie ze echt zijn.
40+
Gekwalificeerde sollicitanten
Van der Sluis, koploper in installatietechniek, constructie en agrarische oplossingen, wilde de beste vakmensen aantrekken om hun diensten te blijven garanderen. Wij gingen voor ze op zoek naast deze toppers.
100%
afspraken
Hoe krijg je meer bezoekers naar jouw showroom? En hoe motiveer je gebruikers om een afspraak te maken op de website? Wij hielpen Bos Bedden met SEA en Social Media campagnes.
Plan jouw gratis adviesgesprek en laat vandaag je resultaten nog verbeteren!
Plan je gratis adviesgesprek