Hoe kunnen we je helpen? Neem contact op
BoerenBed vroeg ons een website neer te zetten die de unieke ervaring van BoerenBed laat zien. De eenvoud van kamperen als een luxe. Even zonder elektriciteit, mobiele telefoons en andere elektrische afleidingen, maar genieten van quality time met je familie. En oh ja, de website moet natuurlijk wel praten met het bestaande boekingssysteem. De uitgangspunten voor de website van BoerenBed
Luxe minimalime
Wat is het toch heerlijk om zonder moderne afleidingen te genieten van de natuur en van je familie. De afwezigheid van moderne afleiding, als luxe.
Ontwerp
Het leven op de boerderij vraagt om een rustig, natuurlijk kleurenpallet. De wens was veel witruimtes waardoor ruimte om te ademen wordt gevisualiseerd. Ook grote en sfeervolle fotografie was de wens, die warmte en gezelligheid uitstraalt. En de persoonlijke touch? Subtiele animaties die rust en de natuur representeren. Vooral de sfeer en beleving was belangrijk. Natuurlijk zorgden we ook voor een duidelijk boekingssysteem.
Een multilanguage website
BoerenBed is in meerdere landen actief. Een website in meerdere talen beschikbaar hebben was dan ook een vereiste.
Koppeling met de bestaande boekingsmodule
De website moet kunnen praten met de bestaande boekingsmodule.
Automatische synchronisatie van de boerderijen en tenthuisjes
Onder andere de beschikbaarheid wordt automatisch gesynchroniseerd.
Eigen versies kunnen beheren
Boerenbed is in meerdere landen actief. Alle marketingteams van de verschillende landen kunnen hun eigen website beheren qua content.
Een zoekmodule
Om het zoeken zo makkelijk mogelijk te maken hebben we een slimme zoekmodule gemaakt.
Een interactieve boekingsmodule
Een boekingsmodule die praat met de website en het boekingssysteem.
De eenvoud van kamperen als luxe, dat was het uitgangspunt bij de ontwikkeling van BoerenBed. Daarom hebben we ons tijdens het hele proces ook afgevraagd: Passen de wijzigingen aan het design ook bij het luxe minimalisme van BoerenBed?
Het resultaat is een website vol sfeerimpressies, een fijne boekingsmodule en veel gebruik van de kleur groen. Om het de gebruiker makkelijk te maken hebben we een zoekmodule gebouwd. Deze zoekfunctie is voorzien van allerlei filters zoals land van voorkeur, aankomstdatum en vertrekdatum, maar ook filters, waarmee je bezoeker allerlei wensen en eisen kan opgeven zoals regio’s, het type boerderij, welke dieren er zijn, en het type accommodaties. Omdat het filterproces al gebeurt als de gebruiker aan het zoeken is, is de zoekfunctie lekker snel.
Ook hebben we een boekingsmodule gebouwd en deze gekoppeld aan de bestaande boekingssoftware. De boekingsmodule stelt de gebruiker in staat door alle beschikbare data te scrollen, maar ook een specifieke datum kan opgeven. Hierdoor is het direct duidelijk wat nog beschikbaar is.
Ook nu blijven we de website van BoerenBed door ontwikkelen op ontwerp- en techniekgebied. Het eindresultaat? Een website die draait om de beleving.
15.000
gebruikers
SkillsCV, een nieuw HR-platform, zocht een vliegende start voor hun gloednieuwe app. We ontwikkelden een strategie en zorgden voor meer dan 15.000+ gebruikers voor hun nieuwe app.
522
werkzoekenden
Code Deta stond voor de uitdaging om nieuwe kandidaten te vinden. Met gerichte campagnes plaatsten we meerdere kandidaten succesvol bij opdrachtgevers.
115
Leads
Voor Generatie Morgen hebben we een gerichte campagne ontwikkeld die meer dan 100 kwalitatieve leads opleverde voor hun whitepaper 'Future-Fit HR'.
115
website
Over Boerenbed Steeds meer mensen verlangen naar een simpeler leven, ver weg van eindeloze to do lijsten, opdringere afleiders en eindeloze verplichtingen. BoerenBed biedt hun gasten een simpele way-of-life en ontdek je precies wa een boer doet: het leven op de boerderie. Gewoon voor een weekend of een weekje. BoerenBed biedt mooie tenthuisjes aan bij de boer, midden in de natuur.
115
website
Vanuit de overtuiging “iedereen verdient het om passend werk te doen” vroeg Werkis ons een nieuwe website te maken. Werkis is al sinds 2008 een toonaangevende arbeidsintermediair, onderscheidend doordat ze hun werk écht goed willen doen.
600+
dakinspecties
Met 30 jaar vakmanschap in dakbedekking, zet Uniekdak vol in op digitale groei en leadgeneratie, zelfs in een concurrerende markt. Samen gingen we deze uitdaging aan en behaalden meer dan 600+ leads voor een dakinspectie.
43+
Leads
SOMA Bedrijfsopleidingen, een specialist in de infrasector en verticaal transport, stond voor de uitdaging om het imago van bedrijfsopleidingen een frisse, moderne make-over te geven en hun digitale marketingstrategie te versterken. Tijd om die bouwhelmen af te stoffen en de wereld te laten zien wie ze echt zijn.
40+
Gekwalificeerde sollicitanten
Van der Sluis, koploper in installatietechniek, constructie en agrarische oplossingen, wilde de beste vakmensen aantrekken om hun diensten te blijven garanderen. Wij gingen voor ze op zoek naast deze toppers.
100%
afspraken
Hoe krijg je meer bezoekers naar jouw showroom? En hoe motiveer je gebruikers om een afspraak te maken op de website? Wij hielpen Bos Bedden met SEA en Social Media campagnes.
We zetten jouw verhaal om naar een website die past bij jou. Zullen we eens praten over jouw website?
Bel met Jeroen