Hoe kunnen we je helpen? Neem contact op
AR staat voor Augmented Reality, oftewel toegevoegde realiteit. Dit betekent dat de echte wereld wordt verrijkt met digitale elementen. Kijk je door de camera, dan zie je jezelf met een digitale laag over je heen, zoals de populaire filters die je kent van Snapchat en Instagram. Leuk, maar wat kun je er precies mee?
Het antwoord is simpel: bereik. Als jouw filter populair wordt, kun je rekenen op een enorm bereik. Daarnaast zorgt het voor extra interactie met je merk. Kijk maar naar Chris Pelk, een Nederlandse digital creator. Zijn eerste AR-filter, gemaakt vóór de openbare lancering van Spark AR Studio, werd meer dan 788 miljoen keer gebruikt. Klinkt aantrekkelijk, toch? Daarom is het slim om vandaag nog te beginnen met AR-filters.
Kylie Cosmetics: een voorbeeld van succes
Wanneer je erin slaagt een Instagram-filter te koppelen aan je merk, kunnen branded filters zorgen voor enorme exposure en een toename van volgers.
Een mooi voorbeeld hiervan is het cosmeticamerk van Kylie Jenner: Kylie Cosmetics. Met meer dan 148 miljoen volgers op Instagram lanceerde Kylie haar Lip Kit Face Filter, waarmee gebruikers verschillende lippenstiftkleuren kunnen uitproberen. Tegelijkertijd maak je meteen een perfecte selfie voor je story.
De verwachting is dat AR-filters in de toekomst gekoppeld worden aan Instagram Shopping. Zo kunnen je volgers jouw producten online uitproberen en direct kopen. Zie je de mogelijkheden al voor jouw bedrijf?
Open de Instagram story-feature en kijk onderaan voor verschillende AR-filters. Swipe door de filters en kies voor ‘bladeren door effecten’ aan het einde van de rij. Hiermee kom je in de effectengalerij, waar je filters kunt selecteren op categorie of naam. Dit is als een bibliotheek vol filters, perfect om inspiratie op te doen voor het maken van je eigen filter.
Om te beginnen met je eigen AR-filter, download je eerst Spark AR Studio gratis via hun website. Na installatie kun je direct aan de slag. Spark AR Studio biedt verschillende opties, van 2D-stickers tot achtergrond- en gezichtsfilters. Nu is het aan jou om je creativiteit de vrije loop te laten. Is je filter klaar? Upload hem dan naar Instagram.
Het beste van alles: je hebt geen codeerervaring nodig om met Spark AR Studio te werken. Het helpt wel als je bekend bent met programma’s als Photoshop of InDesign. Spark AR Studio biedt een handige rondleiding en tutorials, zodat je snel vertrouwd raakt met alle mogelijkheden.
Wij zorgen samen voor betere resultaten en nemen de stress uit handen, zodat jij je kunt richten op wat echt belangrijk is.
Gratis adviesgesprek15.000
gebruikers
SkillsCV, een nieuw HR-platform, zocht een vliegende start voor hun gloednieuwe app. We ontwikkelden een strategie en zorgden voor meer dan 15.000+ gebruikers voor hun nieuwe app.
522
werkzoekenden
Code Deta stond voor de uitdaging om nieuwe kandidaten te vinden. Met gerichte campagnes plaatsten we meerdere kandidaten succesvol bij opdrachtgevers.
115
Leads
Voor Generatie Morgen hebben we een gerichte campagne ontwikkeld die meer dan 100 kwalitatieve leads opleverde voor hun whitepaper 'Future-Fit HR'.
115
website
Over Boerenbed Steeds meer mensen verlangen naar een simpeler leven, ver weg van eindeloze to do lijsten, opdringere afleiders en eindeloze verplichtingen. BoerenBed biedt hun gasten een simpele way-of-life en ontdek je precies wa een boer doet: het leven op de boerderie. Gewoon voor een weekend of een weekje. BoerenBed biedt mooie tenthuisjes aan bij de boer, midden in de natuur.
115
website
Vanuit de overtuiging “iedereen verdient het om passend werk te doen” vroeg Werkis ons een nieuwe website te maken. Werkis is al sinds 2008 een toonaangevende arbeidsintermediair, onderscheidend doordat ze hun werk écht goed willen doen.
600+
dakinspecties
Met 30 jaar vakmanschap in dakbedekking, zet Uniekdak vol in op digitale groei en leadgeneratie, zelfs in een concurrerende markt. Samen gingen we deze uitdaging aan en behaalden meer dan 600+ leads voor een dakinspectie.
43+
Leads
SOMA Bedrijfsopleidingen, een specialist in de infrasector en verticaal transport, stond voor de uitdaging om het imago van bedrijfsopleidingen een frisse, moderne make-over te geven en hun digitale marketingstrategie te versterken. Tijd om die bouwhelmen af te stoffen en de wereld te laten zien wie ze echt zijn.
40+
Gekwalificeerde sollicitanten
Van der Sluis, koploper in installatietechniek, constructie en agrarische oplossingen, wilde de beste vakmensen aantrekken om hun diensten te blijven garanderen. Wij gingen voor ze op zoek naast deze toppers.
100%
afspraken
Hoe krijg je meer bezoekers naar jouw showroom? En hoe motiveer je gebruikers om een afspraak te maken op de website? Wij hielpen Bos Bedden met SEA en Social Media campagnes.
3500
sollicitanten
Hoe zorg je voor meer sollicitaties op je vacatures? En hoe krijg je meer inschrijvingen als uitzendbureau? Door inzet van SEA campagnes hielpen wij Werkis met groeien.