Gebruiksvriendelijkheid op je website

Hoe sneller en soepeler je bezoeker door je website kan navigeren en de nodige informatie kan vinden, hoe beter de ervaring. Hier zijn enkele elementen die je daarbij kunnen helpen:

  • Eenvoudig ontwerp: Een simpel en ongecompliceerd ontwerp helpt gebruikers om snel te begrijpen hoe de website werkt.
     
  • Consistentie: Zorg ervoor dat de lay-out en navigatie-elementen op elke pagina hetzelfde zijn. Consistentie schept vertrouwen en maakt het voor gebruikers gemakkelijker om zich thuis te voelen op je website.
     
  • Responsiviteit: Of je bezoekers nu op een desktop, tablet of smartphone zitten, je website moet er goed uitzien en perfect functioneren. Niemand wil immers op zijn telefoon moeten inzoomen om een menu te kunnen lezen.
     
  • Snelheid: Tijd is kostbaar. Als je pagina’s te lang laden, verlies je bezoekers. Zorg dus voor snelle laadtijden zodat gebruikers niet gefrustreerd afhaken.

Conclusie

Investeren in gebruiksvriendelijkheid en intuïtieve navigatie is essentieel voor het succes van je website. Het zorgt niet alleen voor tevreden bezoekers, maar levert ook betere resultaten en een betere online aanwezigheid op.

Wil je jouw website laten optimaliseren? Brainpink Digital staat voor je klaar. Neem nu contact met ons op!

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws omtrent web development!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en mis niets!

Deel:

.
Merel

Hulp nodig met je website?

Onze digitale kanjers houden zich bezig met meetbare zaken. SEO, SEA, social media adverteren, conversie optimalisatie en het bouwen van websites.

Contact opnemen

Wij laten onze klanten shinen

C
Skills CV
Partners 3

15.000

gebruikers

15.000+ gebruikers voor het nieuwe platform

Skillscv, een nieuw HR-platform, zocht een vliegende start voor hun gloednieuwe app. We ontwikkelden een strategie en zorgden voor meer dan 15.000 gebruikers.

Bekijk resultaat
IMG 5858
CODEDETA logo FC

522

werkzoekenden

Code Deta: 500+ sollicitanten voor openstaande vacatures

Code Deta stond voor de uitdaging om nieuwe kandidaten te vinden. Met gerichte campagnes plaatsten we meerdere kandidaten succesvol bij opdrachtgevers.

Bekijk resultaat
BP 07146 3
Generatie morgen logo FC

115

Leads

115+ leads voor de nieuwe HR whitepaper

Voor Generatie Morgen hebben we een gerichte campagne ontwikkeld die meer dan 100 kwalitatieve leads opleverde voor hun whitepaper 'Future-Fit HR'.

Bekijk resultaat
Cases
Logo Uniekdak

600+

dakinspecties

600+ nieuwe leads voor dakinspecties 

Met 30 jaar vakmanschap in dakbedekking, zet Uniekdak vol in op digitale groei en leadgeneratie, zelfs in een concurrerende markt. Samen gingen we deze uitdaging aan en behaalden meer dan 600+ leads voor een dakinspectie.

Bekijk resultaat
Cases 2
Logo SOMA

43+

Leads

Doelgerichte Social Ads: 43 leads

SOMA Bedrijfsopleidingen, een specialist in de infrasector en verticaal transport, stond voor de uitdaging om het imago van bedrijfsopleidingen een frisse, moderne make-over te geven en hun digitale marketingstrategie te versterken. Tijd om die bouwhelmen af te stoffen en de wereld te laten zien wie ze echt zijn.

Bekijk resultaat
VDS
Brainpink x van der Sluis

40+

Gekwalificeerde sollicitanten

Zo vonden wij honkvaste vakmensen

Van der Sluis, koploper in installatietechniek, constructie en agrarische oplossingen, wilde de beste vakmensen aantrekken om hun diensten te blijven garanderen. Wij gingen voor ze op zoek naast deze toppers.

Bekijk resultaat