Hoe kunnen we je helpen? Neem contact op
Allereerst, LinkedIn is niet meer alleen dat serieuze zakelijke platform. LinkedIn ondergaat een verschuiving van puur zakelijk naar meer organische, diepgaande connecties. Het draait niet langer alleen om leads, maar om het opbouwen van waardevolle relaties en het laten zien van je expertise. Content delen is daarbij essentieel: hiermee positioneer je jezelf als expert in je vakgebied en bouw je een trouwe volgersbasis op.
Oja, video's zonder ondertiteling zijn echt zo 2023. In 2024 wordt het plaatsen van video's zonder ondertiteling beschouwd als proberen te eten zonder bestek: ongemakkelijk en niet effectief. Iedereen kijkt tegenwoordig zonder geluid, dus ondertiteling is de key! Ondertiteling toevoegen aan al je video's, ongeacht het platform, vergroot niet alleen de betrokkenheid, maar maakt je content ook toegankelijk voor iedereen. En het helpt mensen om jouw content te vinden.
Weet je wat ook erg populair is? Korte, krachtige video's, zoals die op TikTok, Youtube Shorts en Instagram Reels! Ze blijven groeien en vinden nu zelfs hun weg naar LinkedIn. Onze concentratieboog wordt steeds korter, dus snackable content is dé trend! Entertainment en informatie in een paar seconden, dat is de kunst. Ook in 2024 blijft snackable content onmisbaar.
Wees vooral jezelf online! Geen perfecte plaatjes meer, maar echtheid en oprechtheid. Mensen waarderen de rauwe, ongefilterde versie van jou. Echtheid wint het van perfectie en versterkt de band tussen merken en hun doelgroep. Door rauwe momenten te delen, leg je echte connecties en toon je de menselijke kant van social media – het draait om meer dan alleen glanzende beelden.
15.000
gebruikers
SkillsCV, een nieuw HR-platform, zocht een vliegende start voor hun gloednieuwe app. We ontwikkelden een strategie en zorgden voor meer dan 15.000+ gebruikers voor hun nieuwe app.
522
werkzoekenden
Code Deta stond voor de uitdaging om nieuwe kandidaten te vinden. Met gerichte campagnes plaatsten we meerdere kandidaten succesvol bij opdrachtgevers.
115
Leads
Voor Generatie Morgen hebben we een gerichte campagne ontwikkeld die meer dan 100 kwalitatieve leads opleverde voor hun whitepaper 'Future-Fit HR'.
600+
dakinspecties
Met 30 jaar vakmanschap in dakbedekking, zet Uniekdak vol in op digitale groei en leadgeneratie, zelfs in een concurrerende markt. Samen gingen we deze uitdaging aan en behaalden meer dan 600+ leads voor een dakinspectie.
43+
Leads
SOMA Bedrijfsopleidingen, een specialist in de infrasector en verticaal transport, stond voor de uitdaging om het imago van bedrijfsopleidingen een frisse, moderne make-over te geven en hun digitale marketingstrategie te versterken. Tijd om die bouwhelmen af te stoffen en de wereld te laten zien wie ze echt zijn.
40+
Gekwalificeerde sollicitanten
Van der Sluis, koploper in installatietechniek, constructie en agrarische oplossingen, wilde de beste vakmensen aantrekken om hun diensten te blijven garanderen. Wij gingen voor ze op zoek naast deze toppers.
Wij zorgen samen voor betere resultaten en nemen de stress uit handen, zodat jij je kunt richten op wat echt belangrijk is.
Gratis adviesgesprek